Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 6 mei 2013

Korte mouwen

Wat is het toch een heerlijk weer vandaag! Gisteren voor het eerst in échte korte mouwen, en uiteraard zijn de eerste sproeten al gesignaleerd (bruiner wordt ik niet....). Heerlijk, met die deuren open, wapperende was, buiten koffie drinken!

Daarom vanmiddag een mooie gehaakte top, eigenlijk niet meer dan 2 rechte lappen!


Je kunt het Engelse patroon hier downloaden, een Nederlandse vertaling heb ik in mijn winkel en krijg je bij aankoop van 7 bolletjes Catania (wat je nodig hebt voor deze leuke top).

En ik? Ga lekker met mijn handen in de aarde wroeten! Nieuwe plantjes gekocht en van alles voor de moestuin.......


5 opmerkingen:

  1. Oh die vind ik echt super! Ik heb nog wat bolletjes katoen liggen die me hier wel erg geschikt voor lijken. Bedankt voor de leuke tip!
    Groetjes, Janne
    krulstaartje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi ! Ik zou graag het patroon hebben en dit zou kunnen door de katoen bij jou te kopen als ik het juist heb? Kan dit dan via de post of hoe zit dit want ik ben van België en denk dat het een beetje ver is om even langs te komen :)Knappe dingen hoor ! Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. werkt prima hoor Sarah, ik heb ook al wol besteld en je krijgt dat netjes met de post opgestuurd. Je betaalt via overschrijving.
      Inez

      Verwijderen
    2. Even een mailtje naar ons doen, dan krijg je alle informatie: jaffari@zeelandnet.nl

      Verwijderen
  3. Wow, wat een leuke trui! Ik zit ineens te bedenken dat hij ook prima van een patroon voor een sprei gehaakt kan worden. Ik heb op mij blog de sprei van tante Manna staan (in het Nederlands! :)

    Heerlijk is dat he, om in de tuin bezig te zijn. Ik heb ook net een uurtje lekker zitten wroeten. Echt genieten!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen