Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 3 november 2015

Shoop

Je hebt ze vast al eerder voorbij zien schieten op het internet: de knuffels van African Flowers van Heidi Bears. Sinds kort is er weer een nieuwe, Shoop the Sheep.


Wow, wat een leukerd weer! Het patroon van Shoop is verkrijgbaar via Ravelry en Etsy. De patronen zijn alleen in het Engels verkrijgbaar, maar door de vele foto's écht voor iedereen te volgen!!
(Misschien ten overvloede: ik verkoop deze patronen niet, en ik heb ook geen vertaling)

Kijk zeker ook nog even bij de andere leuke patronen van Heidi Bears op Etsy of Ravelry, ik zou ze allemaal wel willen maken....


5 opmerkingen:

  1. Het geeft zo'n vrolijk effect met die African squares.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig ontwerp weer van Heidi Bears, het blijft speciaal maar ook vrolijk met die african flowers.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohja, die gehaakte dieren van Heidi Bears zijn geweldig. Zo eentje staat ook nog op mijn verlanglijstje om te maken. :-)

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen