Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 15 oktober 2016

Bijtring

Was ik het toch bijna vergeten! Na een drukke werkdag, verjaardagsvisitie, koken en taxi rijden voor de jeugd was ik bijna vergeten om de 3 winnaars bekend te maken van de 3 cadeaubonnen van 25 euro. Dit zijn de winnaars:

Ria Post uit Kerkwerve
Angenietha van 't Land uit Ede
Esther den Hollander uit Arnemuiden

De bonnen liggen voor jullie klaar (of ik stuur ze op!). Leuk dat jullie langskwamen in deze Herfstweek.

**************

Natuurlijk sluiten we de week niet af zonder een leuk ideetje. Deze bijtringen zijn zo leuk om te maken en zijn leuke cadeautjes. Op internet zijn hele leuke voorbeelden te zien. Ziet altijd met een patroon, maar als je bestaande patroontjes hebt van (kleine) amigurumis kom je al een heel eind!
Gebruik voor de bijtringen altijd goede katoen die niet pluist (bijv. Catania) !

Image result for bijtring gehaakt
Het gratis patroon van deze grappige konijnenoortjes vind je op Freubelweb.

Dit is een bijtring en knuffelsoekje in één, patroon te koop bij Haakstudio

Rammelaar Snuf
Een gratis patroon van Stip en Haak

Patroon te koop op Etsy (Knufl)

Ook deze is van dezelfde ontwerpster, te koop op Etsy

En er is nog veel meer te verzinnen of op internet te vinden! De ringen en de katoen zijn uiteraard bij ons te koop :-)
Een hele fijne zondag allemaal!



1 opmerking:

  1. Wat een schattige bijtringen zeg, heel erg leuk om op een herfstdag te maken.
    Bedankt en groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen