Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 11 mei 2017

Tring Tring

Nu de zon zich eindelijk een beetje laat zien krijgen we weer zin om erop uit te trekken. En uiteraard doe je dat in stijl! Dit fietsbelhoesje van Landleven (ontworpen door Janneke Assink) maakt dat iedereen je herkent als handwerkster - altijd goed voor een praatje onderweg 😉.

Afbeeldingsresultaat voor fietsbelhoes landleven

Je vindt een filmpje voor dit hoesje op de website van Landleven.

Foto's en idee: Janneke Assink

Janneke ontwierp dit hoesje al eerder en een geschreven patroon (met heel veel foto's) vind je terug op haar website Jip by Jan

Je kunt het hoesje naar hartelust versieren naar je eigen smaak. Op de website van Janneke vindt je nog meer varianten.




2 opmerkingen:

  1. Prachtig fietsbelhoesje. Dus daaraan kunnen we de handwerksters herkennen. Leuk idee.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Jeanet, dank je wel voor de vermelding!

    BeantwoordenVerwijderen