Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 16 september 2017

All You Need Is Love

Deze zag ik net op Facebook (Rita, dank voor het delen 😊) en dit wou ik zéker met jullie delen.


Liefdes-sokken! 💙💚💛💜


Neem vooral vrolijke kleurtjes!

Het gratis patroon is te vinden op Ravelry. Kijk zéker eens verder bij Cita Steinmeiers sokken-patronen, er zitten hele leuke en bijzondere tussen.

Don't stop until you're proud #quote | Quotes & posters ...



5 opmerkingen:

  1. Ooo wat een super leuke sokken. Ik ga het patroon opslaan, wie weet ga ik ze toch nog breien voor de kerst voor mijn dochter. Maar ik heb nog zoveel dingen die eerst 'moeten' pfft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, leuk, leuk!
    Vorig jaar heb ik met veel plezier je mooie Zeelandsokken gebreid. Dat waren mijn eerste echte sokken. Een heel project, maar heel gaaf om te doen. (en ze zitten heerlijk)
    Ben nu bezig met sokken in broken seed stitch. http://www.ravelry.com/patterns/library/broken-seed-stitch-socks

    In de herfstvakantie hoop ik naar je winkel te komen, ik heb mijn verlanglijstje al klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukertjes. Ik zou ze bijna gaan maken, zei zij die nog nooit sokken heeft gebreid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een paar opsturen naar Robert ten Brink !

    Gr Ida.

    BeantwoordenVerwijderen