Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 2 september 2017

Frisser

Wat een heerlijke dag vandaag! Ik ben overladen met prachtige ideeën, mijn hoofd staat op springen van inspiratie 😊. Vanmorgen kwam Annelies (Vicarno) "even" langswippen en ik heb een kijkje mogen nemen in haar creatieve keuken.........o, wat een leuke dingen komen er nog aan. Vanmorgen was het nog rustig en we konden ideeën uitwisselen, garen bekijken en bijkletsen - er staat veel moois op stapel - stay tuned!


Vanmiddag ontstond er in de winkel weer een soort creatieve kruisbestuiving 😁. Klanten die even moesten wachten gingen spontaan met elkaar in gesprek en daar uit ontstonden weer nieuwe ideeën. Dát zijn voor mij de krenten in de pap, dát zijn de leukste dagen!

Gelukkig is het niet meer zo warm als in het begin van de week, ik gedij nu eenmaal beter onder de 20 graden. Vanmorgen was het heerlijk fris, de eerste kruisspinnetjes zijn druk bezig aan hun netten in de buitenplanten. Het ruikt zo lekker septemberig, de eerste pompoenen en herfstchrysanten zijn te koop. Wat een zegen, die seizoenen!

Om voorbereid te zijn voor de ochtendkou maak je deze polswarmers, ik vond ze op Ravelry (Heart of the Lotus van Lynne Vogel), kooppatroon - Engels.
Deze polswarmers hebben geen duim, het zijn meer kokertjes die je zo ver mogelijk over je handen heen schuift.


En kijk wat kleur doet!


Op mijn blog vind je onder het label polswarmers nog veel meer leuke ideeën! Ik wens jullie nog een heel fijn weekend.




3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie armwarmers. Goed om nu alvast aan te beginnen voor het echt kil wordt. Wat een verschil door alleen met een ander garen te werken.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keek net even op mijn thermometer: 42 graden C! Groetjes van California.

    BeantwoordenVerwijderen