Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 2 februari 2018

Warmte

De winter komt er aan! Eindelijk 😉. Laat die kou nog maar even komen, het is tenslotte nog maar nét februari.
Dus heb ik snel nog even de webshop bijgewerkt met een prachtig universeel wollen garen en de Rowan Valley Tweed in de Webshop geplaatst. Ik blogde al eerder over dit garen hier. We kunnen nog wel wat warmte gebruiken!


En van deze leuke polsmoffen maakte ik pakketjes die je rechtstreeks hier kunt bestellen. Natuurlijk krijg je het patroontje erbij. Die polsmoffen kun je vast goed gebruiken de komende maanden in frisse ochtenden.


Polsmoffen: klik hier
Rowan Valley Tweed: klik hier




Geen opmerkingen:

Een reactie posten