Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 14 maart 2018

Kleur !!

Wat kleur toch met mij doet! 😊
Wat is het heerlijk om een hele dag met kleurtjes bezig te zijn, ik kan er geen genoeg van krijgen.
Sneak Peek??






Ach, wat heeft een computer toch beperkingen! De kleuren zijn in werkelijkheid veel mooier....
En we maakten nog véél meer!

Omdat we over 3 weken naar de Knit & Knot willen we uiteraard een voorraadje hebben. En ook nog graag de klanten in de winkel bedienen die in deze weken zo'n heerlijk strengetje komen halen of bestellen via de webshop
Daarnaast is het bijna 1 april - en rond die tijd wordt de eerste zending van ons verrassings- abonnement verzonden. Je begrijpt dat er heel wat strengetjes een kleurtje moeten krijgen.

De limiet voor het abonnementje is bijna bereikt - er zijn er nog een paar over en dan sluiten we de inschrijving. Wil je je nog laten verrassen? Wacht dan niet te lang, je kunt je abonneren tot eind maart of tot onze limiet is bereikt. Klik hier voor meer informatie of hier om te bestellen. Bij de zendingen krijg je leuke ideetjes, patronen of een verrassing geleverd.

Ik laat je nog een ideetje zien waarbij 1 of meer handgeverfde strengen worden gecombineerd met een effen kleur. Zo maak je optimaal gebruik van je unieke streng(en) en kun je toch een groot project maken! (en ook niet vergeten: uit een streng brei je een paar sokken tot maat 46!)


Meer foto's en het patroon vind je op Ravelry.

Maak bij handgeverfde garens gebruik van eenvoudige patronen, kleuren winnen het altijd van patroon en je wordt niet teleurgesteld als je je patroon simpel houdt. 
Neem bijv. de Linus-sjaal die je zo groot kan maken als je wilt!

Heb je 2 "indentieke" strengen? Gebruik ze dan tegelijk in verschillende toeren. In handgeverfde strengen kunnen altijd kleine verschillen voorkomen.







1 opmerking:

  1. Tja, en wat doe je dan na het zien van de mooie fotoos met prachtige wolletjes, als je nog twijfelt over het leuke initiatief van het verrassingsabonnement.... juist! Bestellen dus nu het nog kan. Haha, dank je wel voor alle moeite van dit leuke initiatief en ik kijk uit naar de 1e zending. Grts nelletje

    BeantwoordenVerwijderen