Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 16 mei 2018

Ommezwaai

Tjonge, ik weet niet hoe het jullie vergaat maar ik heb het toch koud vandaag! Was het gisteren zo lekker met die zon, ik vernikkel vandaag gewoon - wat een ommezwaai. De verwarming is nu echt even aan, ik wou gaan bloggen over wanten en mutsen! Straks duik ik lekker op de bank met een breiwerkje, dekentje op schoot.


Vanmiddag heb ik tussen de bedrijven door de webshop weer bijgewerkt, er zijn een paar prachtige haak- en breibladen. Deze Let's get Natural van Borgo de' Pazzi is echt een aanrader. Prachtig vormgegeven en vol met leuke patronen voor de lente en zomer. De patronen zijn gemaakt door Nederlandse bloggers/ontwerpers, en voor de prijs hoef je het beslist niet te laten (€ 3,50).

Maar ik heb nog meer boekjes en magazines erbij gezet: Zulke lieve patronenboekjes voor babies en kinderen:


De boekjes van Zij maakt het:

En  een heleboel Yarn Afterparty's:
Voor elk wat wils!
Je vindt alle boeken bij elkaar in de Webshop





1 opmerking:

  1. Het is wat het weer betreft echt hollen of stilstaan. Met een paar warme dagen zijn we zo verwend dat het dan tegenvalt als we weer een koudere dag tussendoor krijgen. Wel fijn om dan een brei- of haakwerkje op te pakken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen